a-little-bit-of-everything

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Mia - 9 maj 2012 09:22

Brödet jag bakade häromdagen blev inte helt topp, därför inte recept. Ska testa snart igen, och då hoppas jag på ett mer lyckat försök, så jag har något att lägga upp här på bloggen :-)


Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag ska springa mitt livs första lopp. IForm-loppet i Stavanger. 5 km.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag som mål att springa 3 dagar / vecka och träna yoga 2 dagar / vecka. Är på god väg ;-) Förra veckan fick jag till: 2 löppass (varav ett som jag VET var 5 km), 1 yogapass, 1 Styrke & Core + 1 Fit For Beach (där ingick en löpintervall, men bara 3 minuter, så räknar inte den). Utöver detta så blev det promenader med vovven. En helt OK träningsvecka :-)


Kryssade av veckans första löppass i måndags kväll. Måndag = tröttdag för mig. Står upp 04.45 för att jobba 06.30-13.00 Något som i stort sett alltid resulterar i att jag somnar när jag väl kommer hem. Detta skedde även i måndags. En powernap på cirka 1 timme. Kvällsmat, slappa i soffan med matlagningsprogram. Å så klockan 21.00 drog jag på mig löparsetet och gav mig ut: HÄRLIGT! Riktigt nöjd med migsjälv.


Veckans träningsplan:

Måndag: Löpning (blev totalt 30 minuter löpning + lite uppvärmning och nedtrappning)

Tisdag: Pilates m. boll

Onsdag: Löpning (lutar åt intervaller, men får se hur kroppen känns när jag kommer ut, hihi) + Yoga

Torsdag: Styrke & Core( hoppar in för en annan instruktör)

Fredag: Styrke & Core (min egen klass!)

Lördag: Löpning

Söndag: Yoga


Ny dag, nya möjligheter! Vad hittar ni på?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Personlig Tränare. Kostrådgivare. Instruktör. Jag lever efter filosofin "A little bit of everything" och tanken bak den filosofin önskar jag att föra vidare till mina kunder, och förhoppningsvis även till dig som läsare av min blogg! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards