a-little-bit-of-everything

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Mia - 17 maj 2012 15:19


Ni vet de där två härliga damerna från England som reser runt och hjälper folk att hitta en ny stil? :-) Det låter kanske ytligt, men om man har följt programmet, som jag gjort nu i vår, så vet man att det är ALLT annat än ytligt.

Ni som följt med: Lyssnar ni på vad Trinny & Susanna säger? Och framförallt: tar ni det till er?

Skönhet kommer i alla storlekar och former! :-) Det handlar om att göra det bästa av det man har :-)


Idag har jag klickat hem lite nya sommarkläder! För att fira att jag är jag ;-)


Först ut: en beige/vit tröja





Nummer 2: en korallfärgad/röd klänning med smala axelband :-)




   


Nummer 3: En svart "blus" i tunt material



Alla tre från Vero Moda


Beställde även ett par saker från Ellos.



Ett par Haremsbyxor


 

En blå halternecktop


 



Hoppas det ser lika bra ut på mig som på bilderna ;-) Ser fram emot sommaren!!! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Personlig Tränare. Kostrådgivare. Instruktör. Jag lever efter filosofin "A little bit of everything" och tanken bak den filosofin önskar jag att föra vidare till mina kunder, och förhoppningsvis även till dig som läsare av min blogg! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards